Opereert u in het B2B segment en wil u graag meer leads genereren? Online marketing is daar bij uitstek geschikt voor. De juiste marketing instrumenten gecombineerd met het juiste plan van aanpak resulteert in leads. Wij hebben dit al voor vele bedrijven mogen doen en weten wat wel en niet werkt.

    Marketing leads en google

    Het oriëntatie- en aankooproces begint in het B2B segment steeds meer online. Zoekmachine google is hierbij vaak het startpunt. Het is dus belangrijk hier aanwezig te zijn. Het toepassen van google marketing is dan ook de eerste stap bij het genereren van leads.

    Als we kijken naar het gedrag van mensen in google dan blijkt dat ze meestal niet verder kijken dan de eerste pagina. Hierbij krijgt de top 3 de meeste kliks. Het genereren van leads begint dus met het toepassen van google marketing waarbij we op de eerste pagina moeten staan om ze te bereiken.

    Van websitebezoeker naar leads

    Mensen bereiken is een goede stap maar dan begint het pas: hoe zorgt u ervoor dat uw websitebezoekers overgaan tot actie. Want we willen tenslotte leads. Hier komen andere marketing instrumenten om de hoek kijken zoals: usability, call to action items, de juiste propositie en nog meer van dit soort vaktermen. Waar het op neer komt is dat u de kritische B2B prospect wil graag op de juiste manier bedient worden. Dat leidt tot marketing leads.

    Meer weten?

    Wilt u graag meer weten over onze aanpak om met behulp van marketing leads te genereren? Specifiek voor het B2B segment. Bel dan 06-45026182 of ga naar het contactformulier