SEO specialist
Contactgegevens
Telefoonnummer:
06 - 450 26 182
Bedrijfsgegevens
Postadres:
1 Internetmarketing
Schietspoel 4
5348 KW Oss
Vestigingsadres:
1 Internetmarketing
Kanaalstraat 12 B
5347 KM Oss
Telefoonnummer:
06 - 450 26 182
Postadres:
1 Internetmarketing
Schietspoel 4
5348 KW Oss
Vestigingsadres:
1 Internetmarketing
Kanaalstraat 12 B
5347 KM Oss
This site uses cookies. By continuing to browse the site, you are agreeing to our use of cookies.
OKWe kunnen vragen om cookies op uw apparaat te plaatsen. We gebruiken cookies om ons te laten weten wanneer u onze websites bezoekt, hoe u met ons omgaat, om uw gebruikerservaring te verrijken en om uw relatie met onze website aan te passen.
Klik op de verschillende rubrieken voor meer informatie. U kunt ook enkele van uw voorkeuren wijzigen. Houd er rekening mee dat het blokkeren van sommige soorten cookies van invloed kan zijn op uw ervaring op onze websites en de services die we kunnen bieden.
Deze cookies zijn strikt noodzakelijk om u diensten aan te bieden die beschikbaar zijn via onze website en om sommige functies ervan te gebruiken.
Omdat deze cookies strikt noodzakelijk zijn om de website te leveren, heeft het weigeren ervan invloed op het functioneren van onze site. U kunt cookies altijd blokkeren of verwijderen door uw browserinstellingen te wijzigen en alle cookies op deze website geforceerd te blokkeren. Maar dit zal u altijd vragen om cookies te accepteren/weigeren wanneer u onze site opnieuw bezoekt.
We respecteren volledig als u cookies wilt weigeren, maar om te voorkomen dat we u telkens opnieuw vragen vriendelijk toe te staan om een cookie daarvoor op te slaan. U bent altijd vrij om u af te melden of voor andere cookies om een betere ervaring te krijgen. Als u cookies weigert, zullen we alle ingestelde cookies in ons domein verwijderen.
We bieden u een lijst met opgeslagen cookies op uw computer in ons domein, zodat u kunt controleren wat we hebben opgeslagen. Om veiligheidsredenen kunnen we geen cookies van andere domeinen tonen of wijzigen. U kunt deze controleren in de beveiligingsinstellingen van uw browser.
We gebruiken ook verschillende externe services zoals Google Webfonts, Google Maps en externe videoproviders. Aangezien deze providers persoonlijke gegevens zoals uw IP-adres kunnen verzamelen, kunt u ze hier blokkeren. Houd er rekening mee dat dit de functionaliteit en het uiterlijk van onze site aanzienlijk kan verminderen. Wijzigingen zijn pas effectief zodra u de pagina herlaadt
Google Webfont Instellingen:
Google Maps Instellingen:
Google reCaptcha instellingen:
Vimeo en Youtube video's insluiten:
SEO tips 2017
/0 Reacties/in SEO /door Robert van HeesSEO tips 2017 2016 is alweer achter de rug! Maar wat zal SEO ons brengen in 2017? Waar moet je op letten als bedrijf? wat zijn de belangrijkste ontwikkelingen op SEO gebied? Hieronder zet ik een aantal SEO tips voor 2017 op een rij. Je zult je handen er vol aan hebben.
Choose your battles in SEO land
/0 Reacties/in SEO /door Robert van HeesKeywords: choose your battles in SEO land Wist je al dat er maar ongeveer 10 organische zoekresultaten worden getoond op de eerste van google? Het zou zomaar 1 van de antwoorden kunnen zijn die ik geef op de volgende uitspraak: ik wil graag met het woord hypotheek op de eerste pagina in google. Nou vooruit: […]
Er moet me iets van het hart
/0 Reacties/in Algemeen /door Robert van HeesEr moet me iets van het hart Als sinds 2008 (en stiekem daarvoor al) vind ik online marketing echt gaaf. Met name SEO, oftewel het realiseren van topposities in google! Dat doe ik met passie die verder reikt dan de kantooruren. SEO is iets wat me ’s avonds ook nog bezig houdt. Mijn vriendin wordt […]
Contentstrategiepiramide: zo simpel kan het zijn
/0 Reacties/in Algemeen /door Robert van HeesNee, het is geen wondermiddel. Maar als je te midden van al je boodschappen, kanalen en doelgroepen door de bomen het bos niet meer ziet, kan de ‘contentstrategiepiramide’ uitkomst bieden.
Lees meer
Contentmarketing: wat ís dat nou eigenlijk?
/1 Reactie/in Algemeen /door Robert van HeesWie de online ontwikkelingen een beetje volgt, is ongetwijfeld de term ‘contentmarketing’ tegengekomen. Maar wat is dat nou precies? Kort samengevat: de online informatiebehoeftes van uw doelgroep achterhalen en daarop inspelen met goede, gerichte content. Dat betekent: eerst luisteren, dan pas praten.
Lees meer
Waarom Google investeert in de zelfrijdende auto
/0 Reacties/in Algemeen /door Robert van HeesDe eerste keer dat ik het las, vroeg ik me af of ik het wel goed zag: ‘Google gaat investeren in de zelfrijdende auto.’ De vraag die daar meteen op volgde was: ‘Waarom doen ze dit en waar gaat Google naartoe?’
Lees meer
Starten met bloggen: 9 antwoorden
/0 Reacties/in Algemeen /door Robert van HeesBloggen is een uitstekende manier om je kennis te delen, autoriteit op te bouwen en de interactie met je doelgroep aan te gaan. Maar hoe pak je dat aan? Dat kan op vele manieren: van ‘uit de losse pols’ tot zeer goed voorbereid. Met deze 9 antwoorden maak je een goede start.
Lees meer
Hoe genereer ik als MKB-er direct leads met Facebook?
/0 Reacties/in Social Media /door Robert van HeesIk ben al een aantal jaren actief met het ontwerpen en opzetten van social media-campagnes. Duidelijk is dat veel mensen de nodige vraagtekens hebben bij de ‘Return on Investment’ van social marketing. Toch ben ik er altijd van overtuigd geweest dat social media een ideaal medium zijn voor het genereren van leads. Zeker met de app die ik pas ontdekte.
Lees meer
Linkbuilding: een 9-stappenplan
/0 Reacties/in SEO /door Robert van HeesGoogle smult ervan: links die vanaf andere plekken naar uw webpagina verwijzen. Ze helpen Google namelijk om te bepalen waar uw pagina over gaat. Bovendien ziet Google deze links als referenties. Als de kwaliteit van deze links goed is dan zal uw webpagina dus een flinke duw omhoog krijgen in de zoekresultaten.
Lees meer
Hoe haal ik meer omzet uit belevingsvolle content?
/0 Reacties/in Algemeen, Conversie optimalisatie /door Robert van HeesWe weten het inmiddels allemaal wel: voor online bereik moet je veel meer doen dan productinformatie geven en advertenties plaatsen. ‘Contentstrategie’ is het sleutelwoord. Of liever gezegd: ‘belevingsvolle content’.
Lees meer