SEO specialist
Contactgegevens
Telefoonnummer:
06 - 450 26 182
Bedrijfsgegevens
Postadres:
1 Internetmarketing
Schietspoel 4
5348 KW Oss
Vestigingsadres:
1 Internetmarketing
Kanaalstraat 12 B
5347 KM Oss
Telefoonnummer:
06 - 450 26 182
Postadres:
1 Internetmarketing
Schietspoel 4
5348 KW Oss
Vestigingsadres:
1 Internetmarketing
Kanaalstraat 12 B
5347 KM Oss
This site uses cookies. By continuing to browse the site, you are agreeing to our use of cookies.
OKWe kunnen vragen om cookies op uw apparaat te plaatsen. We gebruiken cookies om ons te laten weten wanneer u onze websites bezoekt, hoe u met ons omgaat, om uw gebruikerservaring te verrijken en om uw relatie met onze website aan te passen.
Klik op de verschillende rubrieken voor meer informatie. U kunt ook enkele van uw voorkeuren wijzigen. Houd er rekening mee dat het blokkeren van sommige soorten cookies van invloed kan zijn op uw ervaring op onze websites en de services die we kunnen bieden.
Deze cookies zijn strikt noodzakelijk om u diensten aan te bieden die beschikbaar zijn via onze website en om sommige functies ervan te gebruiken.
Omdat deze cookies strikt noodzakelijk zijn om de website te leveren, heeft het weigeren ervan invloed op het functioneren van onze site. U kunt cookies altijd blokkeren of verwijderen door uw browserinstellingen te wijzigen en alle cookies op deze website geforceerd te blokkeren. Maar dit zal u altijd vragen om cookies te accepteren/weigeren wanneer u onze site opnieuw bezoekt.
We respecteren volledig als u cookies wilt weigeren, maar om te voorkomen dat we u telkens opnieuw vragen vriendelijk toe te staan om een cookie daarvoor op te slaan. U bent altijd vrij om u af te melden of voor andere cookies om een betere ervaring te krijgen. Als u cookies weigert, zullen we alle ingestelde cookies in ons domein verwijderen.
We bieden u een lijst met opgeslagen cookies op uw computer in ons domein, zodat u kunt controleren wat we hebben opgeslagen. Om veiligheidsredenen kunnen we geen cookies van andere domeinen tonen of wijzigen. U kunt deze controleren in de beveiligingsinstellingen van uw browser.
We gebruiken ook verschillende externe services zoals Google Webfonts, Google Maps en externe videoproviders. Aangezien deze providers persoonlijke gegevens zoals uw IP-adres kunnen verzamelen, kunt u ze hier blokkeren. Houd er rekening mee dat dit de functionaliteit en het uiterlijk van onze site aanzienlijk kan verminderen. Wijzigingen zijn pas effectief zodra u de pagina herlaadt
Google Webfont Instellingen:
Google Maps Instellingen:
Google reCaptcha instellingen:
Vimeo en Youtube video's insluiten:
Digitale verleiding: verhoog uw conversie
/0 Reacties/in Conversie optimalisatie /door Robert van HeesWist u dat 25% van de bezoekers van een boekhandel daadwerkelijk iets koopt? En dat de meeste websites al blij zijn met 5%? Hoe dat komt? Simpel: uw website verleidt de bezoeker onvoldoende! Het boek van Maurits Kaptein helpt u gegarandeerd om het beter te doen.
Lees meer
Kaarten lezen en sterren kijken
/0 Reacties/in Algemeen /door Robert van HeesAls we het tegenwoordig over ‘navigatie’ hebben, denken we al snel aan een cursor die zich op een beeldscherm langs menu-items en hyperlinks beweegt. Maar navigeren, dat deden ze vroeger natuurlijk aan de hand van de sterren.
Neem de tijd van de VOC. Onze landgenoten voeren om Afrika heen naar de Oost, om daar specerijen op te halen. Een lange en gevaarlijke reis waarop van alles kon gebeuren, maar over de exacte koers was weinig onzekerheid.
Lees meer
Digitaal verleiden: zo doe je dat!
/0 Reacties/in Conversie optimalisatie /door Robert van HeesHet uiteindelijke doel van commerciële websites is het realiseren van conversies: offerteaanvragen, nieuwsbriefinschrijvingen en bestellingen bijvoorbeeld. Maar hoe zorgt u ervoor dat bezoekers overgaan tot de gewenste actie? Het antwoord: u moet ze – actief – verleiden!
Robert Cialdini is bepaald geen knapperd. En ook geen indrukwekkende persoonlijkheid. Toch is deze Amerikaan ’s werelds grootste verleider.
Lees meer
Scoren met de leadgeneratie-trechter (B2B): Van volgers naar leads
/0 Reacties/in Social Media /door Robert van HeesHet behalen van leads en sales is het doel van iedere online marketeer. Helaas komen de leads niet vanzelf binnenwaaien. Al helemaal niet wanneer je actief bent binnen de B2B-markt. Hoewel social media het stempel hebben dat ze zich vooral moeten richten op merkbeleving en engagement, zijn ze ook effectief voor leadgeneratie. Het model: de leadgeneratie-trechter.
Lees meer
Feest? Vergeet Google niet uit te nodigen!
/0 Reacties/in SEO /door Robert van HeesFeest? Vergeet Google niet uit te nodigen! Stel, je organiseert een groot feest. Laten we er een festival van maken. En je wilt veel gasten, heel veel gasten. Wat doe je dan? Je stuurt persoonlijke uitnodigingen, maar je verspreidt ook een persbericht, plaatst advertenties en je hangt posters op. ‘Zegt het voort!’ Voor je website […]
Internetmarketing begrippen: mijn top 15 jargon (mét uitleg)
/0 Reacties/in Algemeen /door Robert van Hees‘Als je SEA te duur vindt, kun je het via de organische resultaten proberen. Maar dan moet je wel de anchorteksten en ALT-teksten op de landingspagina aanpassen. Je wilt immers wel conversie.’ Oftewel: mijn top 15 van internetmarketingjargon. Mét uitleg uiteraard…
Lees meer
Afbeeldingen optimaliseren: zo doe je dat
/0 Reacties/in SEO /door Robert van HeesIn de strijd om vindbaarheid gaat het vaak alleen maar over tekst. Gek eigenlijk, want ook afbeeldingen bieden uitstekende manieren om te optimaliseren. Het probleem is alleen: weinig mensen weten hoe dat moet. Na het lezen van dit artikel kun je direct aan de slag. Lees meer
Internetmarketing: de trends die u niet mag missen
/2 Reacties/in Algemeen /door Robert van HeesHet internet is volop in beweging! En dat ‘moet’ u dus eigenlijk ook zijn. Want stilstaan… Daarom heb ik de 5 belangrijkste internetmarketingtrends voor 2014 op een rij gezet.
Lees meer
Bouw het en ze zullen komen! Of juist niet?
/0 Reacties/in Algemeen /door Robert van HeesSorry, deze titel is niet echt origineel. Sterker nog, hij is gejat. Het enige wat ik gedaan heb, is vertalen. Wellicht zegt de tekst “Build it and they will come” u meer. Een kleine tip: hij komt uit een film waarin Kevin Coster speelt.
Lees meer
Turven met google
/0 Reacties/in Website statistieken /door Robert van HeesTurven met Google Kom ik laatst bij een niet nader te noemen bank, zie ik de bankmedewerkster streepjes zetten op een stukje papier. Ze was aan het turven, u kent het wel: Nieuwsgierig als ik ben, vroeg ik haar: “Wat bent u aan het doen?” Haar reactie: ”Op die manier houden we bij wat we […]